dissabte, 14 d’abril del 2012

Fase 3: COMPETÈNCIA COMUNICATIVA LINGÜÍSTICA


Durant la setmana abans de les vacances de Setmana Santa i aquesta setmana he estat realitzant amb coordinació amb els representants de les altres 4 escoles (caps d'estudis i mestres de 6è) els descriptors mínims de la competència lingüística que ha d'adquirir cada alumne de 6è al acabar l'educació primària.
Un cop fet aixó ens hem coordinat amb l'institut de traspàs Institut de l'Arbóç per tal de que inicïn l'educació obligatòria partint de la base dels mínims establerts en la primària.
S'ha concretat la prioritat d'establir la competència lingüística com a eix transversal i aspecte imprescindible en el procès d'ensenyament/aprenentatge des de cadascuna de les àrees i matèries treballades tant a l'escola com a l'Institut.
Per tal de fer un bon traspàs d'aquesta competència de cada alumne a l'Institut, he realitzat una graella d'observació de cada descriptor corresponent a cada alumne; caldrà que totes les escoles la realitzin i l'entreguin al Institut al moment de realitzar les reunions de traspàs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada