diumenge, 29 d’abril del 2012

Fas 3a: COMPETÈNCIA MATEMÀTICA


Establir els descritptors tant de competència lingüística com matemàtica pels representants de les quatre escoles, ajudarà a l'institut iniciar les dues àrees partint d'aquests descritors. D'aquesta manera el nivell de assoliment dels objectius de final d'etapa, és a dir, l'educació primària, seran els mateixos per les 4 escoles.
Al iniciar les classes de l'institut se'ls passarà una prova de nivell, on es recollirà la informació que servirà per veure l'acompliment en les diferents àrees i per grup-classe de les intencions educatives.

Podeu observar els descriptors de la competència comunicativa i matemàtica en aquest enllaç:

https://sites.google.com/site/descriptorscompetencies/home


3 comentaris:

  1. El moment del pas de primària a l'institut, és crític, com a pare que tinc un fill que acaba d'entrar a primer d'ESO aquest curs, valoro molt positivament el teu esforç i la teva feina per abordar aquest canvi tant important per als alumnes i per a les famílies.
    És molt interessant la teva proposta.
    Endavant companya.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. He trobat molt encertats els objectius del projecte tant pel que fa al traspàs d'informació i la coordinació en aspectes administratius i d'escolarització com pel treball col·laboratiu entre els equips dels docents per assegurar la coherència i la continuïtat. I sobretot m'ha agradat molt el tercer dels objectius quan parla de l'acompanyament de l'alumne en aquesta transició perquè realment per a ells significa un canvi importantnt que a més a més coincideix en molts d'ells amb l'entrada a l'adolescència.
    Ànims i bon treball.

    ResponElimina
  3. Bon dia Montse:

    Estic d'acord amb els dos companys sobre el teu projecte, la nostra companya MªjOSE també ho treballa.
    Trobo molt encertat treballar a les diferents fases les competències, espero que tinguis sort.
    Ànims i endavant

    ANN

    ResponElimina