dijous, 8 de desembre del 2011

ANÀLISI DE RESULTATS

Durant aquesta fase he reflectit els resultats de cada alumne i classe de cicle inicial, a través, de gràfics i graelles amb el programa excel per tal de veure què, on i quan els alumnes fallen uns conceptes determinats i per altra banda, quins altres resulten més exitosos.
He fet un gràfic per classe diferenciant els resultats de les tres proves (avaluació inicial de llengua -setembre 2011, test de Rey i Prova comprensió lectora), tant quantitatius com qualitatius, per tal de poder comprobar en quina modalitat tenen més mancances i el perquè; tambè es pot comprobar els resultats de cada nen/a.
Els últims dies la meva tutora i jo, hem estat interpretant i analitzant classe per classe la informació recollida tant en les graelles, l’observació a l'aula i les entrevistes a les mestres (realitzades en la fase 2 del pla de treball). Un cop això estem definint les propostes de millora de cada grup a partir de la realitat escolar.
En la propera sessió, juntament amb les mestres tutores de les classes avaluades i l'equip directiu acordarem les propostes de millora per realitzar a partir del segon trimestre i ajustar els objectius de la proposta d’intervenció en cada grup-classe.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada